Laatste nieuws:
Bitter Melon: nieuw concept in de marketingwereld
Tom Herrijgers (links) en Luk Verbist bieden met Bitter Melon een uniek concept aan in de marketingwereld.

Bitter Melon: nieuw concept in de marketingwereld

“Betaalbaar totaalpakket voor elke ondernemer”

KALMTHOUT – Tom Herrijgers en Luk Verbist werken al langer samen, maar pakken nu uit met een nieuw idee: franchising in de wereld van marketing. Met dit uniek concept bieden ze ondernemers in dezelfde sector de kans om onder de vleugels van Bitter Melon verder te groeien. Zij bieden een volledige ondersteuning aan elk bedrijf binnen de Bitter Melon Groep.

Franchising: samen sterk!

“Wij stellen onze ervaring ten dienste aan iedereen die met ons wilt samenwerken in de vorm van franchising. We beperken ons niet alleen tot marketing. Door toe te treden tot de Bitter Melon Groep behouden ondernemers hun onafhankelijkheid. Wij helpen hen om hun onderneming verder te doen groeien”, omschrijft Luk Verbist het concept van franchising. “Door onze groep groter te maken, staan we sterker tegen het alsmaar groeiende aanbod van marketingbedrijven. Hierdoor breiden we ook onze kennis nog uit. Die ervaring en vakkennis wisselen we onderling tussen de verschillende kantoren uit. Dit komt zowel onze klanten als onze medewerkers ten goede. Uit ervaring weten we dat veel lokale ondernemers soms twijfelen over wanneer en hoe ze die volgende stap zetten. Wij willen jou als ondernemer daar volledig in begeleiden.”

Groeien als merk

“dotWEB is niet aan zijn proefstuk toe en heeft al heel wat watertjes doorzwommen. We hebben hier de nodige samenwerkingen getest en aangepast om ons concept vorm te geven. Dit is ook het eerste bedrijf dat we omtoveren en mee onder de vlag van de Bitter Melon Groep laten varen. Door dotWEB eerst op punt te stellen, hebben we een goede strategie om bij andere bedrijven binnen de groep toe te passen. Op middellange termijn willen we uitgroeien tot een sterk merk met filialen op verschillende locaties in Vlaanderen, maar die groei verloopt stap per stap”, geeft Tom Herrijgers aan. “Onze aanpak met een systeem van franchising is ongezien in de wereld van de marketing en publiciteit. Toch zijn we ervan overtuigd dat het een formule is die in de smaak zal vallen bij veel lokale ondernemers. Dat merkten we al aan de eerste reacties van mensen aan wie we ons concept al hebben voorgesteld. Er lopen reeds verregaande gesprekken met een aantal kandidaten. Iedereen die zich geroepen voelt, kan gerust eens komen praten”, klinkt de uitnodiging van Luk Verbist.

Meer dan marketing

“Onze focus ligt nog steeds op het aanbieden van betaalbare marketing voor elke lokale KMO of éénmanszaak. Dit nemen we ook mee in het franchisingconcept. Maar binnen onze klantenportefeuille merken we dat er nog steeds veel ondernemers rondlopen met vragen over hoe zij bepaalde zaken moeten aanpakken binnen hun onderneming. Ze zitten met vragen of bedenkingen over IT, cybersecurity, verkooptechnieken, reclame, financiën,… Kortom onze dienstverlening gaat heel breed. Wij willen lokale ondernemers in de eerste plaats ontzorgen, zodat zij zich nog meer kunnen focussen op hun corebusiness”, besluit Tom Herrijgers.

Meer info: www.bittermelon.be

Facebook63
Twitter
Follow Me
Tweet